Esmer0 Ben de adetime 3 4gün varken yapmıştım çok silik çıkmıştı, sabah idrarımla tekrar yaptım net pozitif çıktı. Hatta test almaya giderken de regl olcak gibi agrım var boşuna almayalım demiştim ilk gebeliğim olduğu için o ağrıların normal olduğunu bilmiyodum :)