Suslu_anne Kızlar son ayıma girdiğimden beri tansiyonum yüksek 13/9 midemi bulandırıyor halsizlik yapıyor bende doktorum yatış verebiliriz sana dedi 37 haftalık olunca doğuma alırız seni dedi bu durumu yaşayan var mı
Sk06 Suslu_anne ben 30. Hafta yüksek tansiyondan hastanede yattim protein kacagı cıktı. 36+4te bir suru sebepten dolayi erken sezeryan oldu.
Ozlmbzb Suslu_anne 13.9 yuksek tansiyon degilki bugun kontrolum vardi 13.7 cikti gayet iyi dedi doktor
Ebrutksz Suslu_anne ben de yaşadım maalesef 16-10 çıkıyordu . Protein kaçağı yoktu şükür ama bebekte direnç vardı . Aynı zamanda da gelişim geriliği vardı . Hastanede takibe alıp 33+5 te aldılar. Eğer haftanız iyiyse bir sorun olacağını sanmıyorum . Suslu_anne
Serpilust Benim de son ay cikti en son alfamed kullanıp hastanede yatis verildi 39+4te de sezeryan oldum. Acil sifalar insallah
Sk06 Papatya688 aynen normal az olanda cıkmadı hem özelde yapılmistı hemde devlette. Ertesi gün 24 saatlik topladim onda cıktı tanı kondu preklemsi diye