Çok fena hasta oldum kızlar. Burnumdan resmen su gibi bişey akıyor sürekli hapşırıyorum öksürüyorum başım ağrıyor halsizim doktor hamile olduğum için hiç bir şey yapamayız sadece parol kullanabilirsin dedi. Evde ne yapsam iyi gelir bir an önde iyileşmek istiyorum çok yoruldum uyuyamıyorum geceleri