Kızlar dün randevum vardı doktora bebeğin dönup donmedigini sordum ve donmedigini söyledi 32.hafta itibari ile dönerler dedi yanındaki asistanını da makat gelisli diye bildirdi, sizlerinki hangi hafta da döndü ??bir dahaki randevum 34+5 te merak ediyorum acaba dönermi