Cagla0605 Kızlar bugün iki tane test yaptım ikisindede silik çizgi çıktı hamilemiyim acaba reglime 2 gün var
Aslan10 Cagla0605 hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hamilesin kan vermeni tavsiye ederim daha net bilgin olur
Ezel16 Cagla0605 Fotoğraf göremedim ama ben çok ama çok silik çizgi ile öğrenmiştim 12.6 değer çıkmıştı.. Silik çizgi varsa 5 dkk içinde çıktı ise hamilesinizdir.. Herşey gönlünüzce olsun 🤲🏻💜🪻