Yuli 2. Bebeğim diye sanırım tecrübe olmustu, Ekim ayına kadar hiçbirşey almadım. Aldıklarımda kadife şeyler, hastane çıkışları filan onlar ince oluyor. 1 tane de kalınlardan aldım. 1 tane kalın battaniye, nohut battaniye. Yelek, örgü hırka pantolon filan. Daha zamanımız var cnm, aldıkların eğer coksa, altlarına giydirebilecegin kadife tarzında pantlon, kalın uzun kol çıtçıtlı zıbın üstüne de hırka giydirirsin. Zaten 3 aylık olduklarında havalarda düzelecek