39+5 olduk doktorum bile niye doğurmuyorsun diye dalga geçmeye başladı şu 9 ay su gibi geçti ama ne zaman doğacak acaba diye beklemek daha da kötüymüş kızlar 😂😂😂 her arayana hala doğurmadım diyip telefonu kapatıyorum 😂 Biricik kocam benden daha heyecanlı ve daha sabırsız istesem şuan sezeryan olabileceğimi duydu doktorumdan bana sürekli neden olmuyoruz diyor 😂😂😂