Ekut Merhaba 🌸 ben sipariş vereli 1 haftadan fazla oluyor dolapta saklıyorum erime ihtimaline karşı, bozacağını sanmıyorum melodinin çikolatası diye biliyorum çünkü , kokusu hala buram buram var 😍 benimde normal doğum günü belli değildi son dk sıkıştırmaktansa alayım kenarda dursun diye aldım