minnakannesi38 ay o kadar çok şeye ağlıyorum ki internetye gördüğüme televizyonda gördüğüm şeylere. En son bebeğim kıpırdadığında sen ne güzel kıpırdıyosun diye ağladım 😂 bazen oturup kendi kendimi ağlatıyorum. Annecim ben seni hiç görmesemde sevicem eğer olurda göremezsem seni babanı hiç üzme olur mu diye bile ağlıyorum😂😂