Plesentam Aşağıda 27+1 im. Rahmi kapatmıyor ama Aşağıda dedi doktorum hala. Bu haftadan sonra çıkar mı? Doğumu etkiler mi etkilemez mi aşağıdan muane ile ölçmek lazım ileriki haftalarda dedi. Çok stres oldum normal doğum çok istiyorum ve korkuyorum. Detaylıda doktor bir sorun yok eş ile ilgili demişti çok sevinmiştim kendi doktorum aşağıda hala dedi 😔 benim gibi olanlar var mı?