strong17 İyi akşamlar herkese… 35. Haftada NST’de ara ara sancı gözlemlendi. Bu durumu yaşayıp erken doğum yapan var mı?
Bugraninannesiii strong17 33ten itibaren 100e vuran doğum sancım vardı ama 37+2 de geldi oğlum. Çok yorma kendini yalancı sancılardır onlar. Düzenli bir şekilde gelirse hemen Bi doktora görün canım.
00Sule00 haftaya girdim 4 gündür sürekli adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum. Bugün sabahta kremsi birşeyler geldi adet olacakmışım gibi hissediyorum. Bu doğum başlangıcı olabilir mi? Eşim uzman çavuş yok annemle kalıyorum o da bugün oy kullanmak için gidecek tek kalacağım da ondan bu merakım.