ikibebeanasi bebisimoluyor canım ben de 35+6 yım bugün mesela bi ara aşırı sancı girdi karnıma kasıklarıma bıçaklar saplanır gibi hemen uzandım ayaklarımı az yükseğe koyup yan yattım yarım saate düzeldim. Dinlenince Düzelmezsen o zaman sıkıntı bence
bebisimoluyor ikibebeanasi arada giriyor sürekli olan bir şey değil , sürekli olunca ve geçmiyorsa doğum sancısı diye biliyorum değil mi