Yarın 38 haftalık oluyorum….
37 haftalıkken acile gitmiştim alttan muayene edildi normal veya sezeryan gibi bişey denilmedi….
haftamın dolmasını beklemeliyim ne yapmam gerekiyor …
ilk gebeliğim…
randevuda alamıyorum acile gittiğim için iptal edilmiş 10gün sonraya randevu alabiliyorum anca ….