Merhabalar 22+6 haftalık hamileyim çok ağır bir grip geçiriyorum. Öksürük burun akıntısı hepsi var sağlık ocağına gittim ilaç falan vermedi sıcak şeyler içiyorum meyve vs yiyorum. Bugünde annem aradı kendine iyi bakmıyosun niye hasta oldun diye kızdı resmen hamilelerin grip olması iyi değil dedi bebeğime bşy olır diye çok üzüldüm ağladım öyle diyince. Çalışıyorum insan içindeyim ben ister miyim hasta olmak çok üzülüyorum bişy olmaz demi bebeğime😔