Papatyaaaaaa 40+0ım 3 gündür sancım var tam olarak nasıl anlatayım. Belinizle poponuzun birleştiği yerden başlıyo sancı inceden sızı şeklinde ordan sağ ve sol yanlara en son kasıklara kadar ilerleyip şiddetleniyo adet ağrısının şiddetlisini düşünün yaklaşık 1 dakika sürüyo bütün sancılar yarıya gelince en yüksek sanciya ulaşıyosunuz yavaş yavaş hafifleyip kayboluyo umarım anlatabilmişimdir ☺️