AysenurKck 5aylık hamileyim erkek bebek bekliyorum asla isim bulamıyorum duyulmamış farklı isimler arıyorum önerileriniz var mı hanımlar?
sla_cbn35 AysenurKck oğluşumun ismini Muhammed Emin koymak istiyoruz koydukta hatta karnımı öyle seviyorum 🩵🥹
Blm26 Bizimde erkek bebişimiz olacak ismini sancak düşündük ama Demir , Teoman , Uygar isimlerini de beğeniyorum
Sukran2022 Benim de oğluşum olacak kızlar ben de 4.5 aylık hamileyim biz de isim düşünüyoruz ama sanırım Asaf koyacağız tabi çok fazla isim var hala da değiştirmezsem düşünüp düşünüp☺️
Ebru_20 TheMuhtesem yaa ne güzel 😊 bizim buralarda hiç duymadım ben ve narin bulunan bir isim olduğunu düşünüyorum
TheMuhtesem Ebru_20 24, biz de pek duyulmadık diye sevdik. Bir de Ilgaz’a kayağa gittiğimde manzaraya ve insanı ferahlatmasına doğasına aşık olmuştum o yüzden hep içimi ferahlatan bir isim benim için 🌼
Ebru_20 TheMuhtesem siz bizden 4 hafta büyüksünüz bizde 20.ci haftadayiz. gerçekten güzel ve az duyulan isim olması daha güzel sizin bir de anınız var daha da güzelleşmiş sizin için
Aylinslmci AysenurKck Merhaba benimde bir kızım vat şımdı ıkıncı hamıleleıgımmve Allahın ıznıyle oglum olucak bu sefer gercekten erkek ısmı bulmak ınanılmaz zor bır durum 33. Haftayım daha yeni karar verdik bizde hayırlısıyla Uraz Ali koyucaz biz. Onun dısında Aslan cok dusundum bır de Karan. Barlas ta hosuma gıttı ancak agır bır ısımmıs gıbı geldı sızede fıkır olsun dıye yazmak ıstedım 🥰
Asel2702 Aylinslmci ya bizim de Barlas hoşumuza gitti ama söyleyince ağır geliyo çok kararsız o yüzden 🤔