Herkese merhaba hanımlar bilgilendirme amacıyla yazıyorum. Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim haftasına göre iri öncelikle doğum şeklini konuştuk doktorumla muhtemelen sezaryen olacağım ama kesin değil. Nst çektirdim ardından orada sancım çıktı ve doktorum çatı muayenesi istedi inanın hiç ama hiç acımadı burada yazılanları okuduğumda çok korkuyordum canım acıyacak diye anlamadım bile desem yeridir. Diyeceğim şu ki kendinizi kasmayın sıkmayın 10-15 sn sürüyor en fazla hiçbir şeye kulak asmayın her kadının bedeni herkesin acı eşiği farklıdır.. Rabbim hepimize sağlıkla doğumlar nasip etsin asla sezaryen olmak istemiyorum dualarınıza talibim 🫶