Kızlar selam ilk haftalardayım çok bel ve kasık ağrım var normalmi
Rulina çok normal benim kopacak gibi agrıyordu belim
Tabiki normal bol bol dinlen uzan ben o şekilde atlattım gezdıkçe yürüdükçe artıyor
Çok teşekkür ederim