Beta değerleri ile ilgili bir post açmıştım.
6 Mayıs 147
8 Mayıs 451
12 Mayıs 639
Değerlerimde sorun var mı diye? Sorun varmış ne yazık ki. Doktoruma gittim. Sabah beta değerini kendisini istemişti. Keseyi göremedi çünkü. Sonra üniversite hastanesine git dedi aciline sevk etti. Gerekeni orada yaparlar diye korkutucu bir cümle kurdu.
Neyse gittik üniversite hastanesine. Yine beta değerine baktılar 930 civarı çıktı. Ayrıca doktorun neden bu kadar acil bir şekilde gönderdiklerini hiç anlayamadılar. Çok güzel ilgilendiler bekleyeceğiz dediler.
Pazartesi tekrar gideceğim artmazsa mecbur kürtaj dediler.
Sorun şu artıyor değerim her türlü. Ancak yeterli düzeyde değil.
Sorum şu başka doktora gitmeli miyim? Yoksa daha beklemeli miyim? Yoksa kürtaj mı?
5 hafta 1 günlük.