Asel1211 Bugün uyandığımda beri ağrıyor sabah biraz kusarken zorlandım acaba ondan mı emin olamıyorum iğne batar gibi
Elt60 Asel1211 ben de 13+6 haftaligim hala ara ara kasık ağrım oluyor benim de. Kalkarken zorlanıyorum.
Ozgeccc- Asel1211 bu haftada kasık ağrısı normalmiş canım bende 13+1 hastalığım bugün uygulamanın verdiği bilgilerde okudum kasık ağrısı batması normalmiş
Demetugur Asel1211 korkmayın benimde saat 1 de başladı bütün gün devam etti endişelendim acilde baktılar ultrason da bebek iyi dedi kanamada içerde yok dedi bu aylarda oluyor galiba şuan 14 haftalık oldum bende
Demetugur Asel1211 aynı şekil benimde öyle acile gittim bişey yok dedi ben çalışıyorum bütün gün yoruldum diye galiba bide idrarda enfeksiyon çıktı