sselverr benim de 39+4 sadece bir cm açılma var pek sancım da yok benim doktorum 40 ı geçirme taraftarı değil aynı zamanda bebekte 3500 üstü gözüküyor. O yüzden pzrt sabahı yatış verdi bir fitil varmış açılmaya yardımcı olan onu deneyecek, olmazsa da suni sancı yapar belki 🤷🏼♀️