eylul1809 Kızlar 33+6 yız. Boğazımfan yemek borusu ve mideme kadar sanki yanıyo mu ağrıyomu anlamıyorum bi 10 saniye sürüp geçiyo belli aralıklarla. Bunu yaşayan varmı??
Zeyneppp7 eylul1809 33 haftaligim bnmde aynı. Yarın randevum var büyük ihtimal gaviscon Surup verecek
Annecim58 eylul1809 benimde boğazım yanıyor bildiğin çok kötü bişey hiç yaşamamıştım böyle ilk çocuğum da rahattım bunda tam tersi hayırlısı ile bı gelseydi bebiş🙏🙏
Minigininannesi eylul1809 mide ağrısına tatlı elmanın kabuğunu soyup yiyebilirsin birde tahin helvası yiyebilirsin. Veya muzu doğra üstüne tahin ve az bal dök onu ye o da rahatlatır
eylul1809 Zeyneppp7 sanki boğazımda bişey takılı kalmış yırtarak geçiyo. Midemde boğazımda yara var gibi tıpkı
Sevgikartal eylul1809 aynen öyle çok rahatsız edici aslında yediklerimizden de oluyor ben acı yedim öyle oldu daha yemedim
Zeyneppp7 eylul1809 2 haftadır ara ara oluyr bazen çok şiddetli bazen rahatsız etmiyor. Bugün gittim doktora normal dedi gaviscon verdi . İnşallah iyi gelir, çok kötüyse sende doktara yazdır. İlk gebeliğimde de kullanmistim
eylul1809 Sevgikartal beb hiçbişey yemediğim halde oldu anlamadım bianda başladı bu akşam ama çok kötü, ılık süt içtim her yudumun ardından midem ağrıyor
eylul1809 Annecim58 kaçıncı haftanızdasınız?? Doktorunuz biliyormu, normalmiymiş? Benim kontrolüm salı günü, salı günü soracağım 🥺