Simayy1 Kızlar doktor vajina içine sürmemi istedi ama sürdükten sonra sızlıyor içi bir baskı hissediyorum i normal mı acaba bu durum 18 gün oldu doğum yapalı ??
elvinimmm Simayy1 benimde simdi 18 gun oldu doğum yapali.ben de hep batikon suruyorum o biraz rahatlatiyo sizlamasini kantoron yagini cok duydum ama almadim dikislerin daha cabuk iyileşmesini mi sağlıyor. Sizin kac dikiş var
Amineazra Simayy1 hacamat falan yapınca da kantaron yağı sürülmesi öneriliyor yaraları iyileştiriyor kaşıntıyı alıyor
Hazalaskin Simayy1 😂 ahaha bende diyorum nasıl yapıyor 😂 kantoron yağı inanılmaz bu şifa 41. Haftada doğurdum hiç catlamadim mesela doğumdan sonra bende vajinama sürdüm dikişlerin hızlı iyilesti evet sizlardi ama böyle yaraya kolonya değmesi gibi baskıyı bilemiyorum canım
Simayy1 Hazalaskin 😬 biraz çekinerek yazdım zaten onuda yanlış yazmışım ☺️ Bende hiç çatlamadım neyseki hamileliğin en güzel yanı😬 Ya baskı böyle sızlamadan kaynaklı banamı öyle geliyor anlamıyorum tarıfsız , sizin kaç güne toparlamıştı acaba ?
Hazalaskin Simayy1 6. Günde dikişler düştü. 10. Günde gayet iyiydim acı yanma kalmadı elledigimde acıyordu sadece
Hazalaskin elvinimmm sadece dikiş için de değil her yara için hızlı iyileştirme ve iz kalmamasıni sağlıyor kızım şuan 11 aylık ve vajinam doğum yapmamış gibi izsiz. Bence dikişlerin erken düşmesinde kantoron yağı etkisi büyük. Bakımı da önemli ama temiz ve kuru tutmak o bolgeyi
Amineazra Havvaca ben kendim yapmıştım bir teyze sağolsun dağdan topladı ama aktardan bulabilirsiniz o size tavsiye edebilir
Kubra-kerem Kantoran yağının çok faydası var. Hem yaralarda enfeksiyonu engelliyor hemde yaranın iyileşmesini hızlandırıyor cildi güzelleştiriyor.
Hazalaskin Ustunneliff evet ve yeni oluşmuş çatlakları iyileştirmekte de etkili bı tane çatlagim yok dedigim gibi
Ocak04_26 Hazalaskin 39. Haftadayım 1 hafta önce minik minik çatlamaya başladım. Kantaron yağı alsam yeni oluşan kırmızıların görünümü iyileşir mi? Marka öneriniz var mı?
Hazalaskin Ocak04_26 marka bilmiyorum aydınlıyiz kayınvalidem kendi yapıyor ama faydası olur elbet en azından çoğalmasıni engeller