Kubrakarahan sanırım bunu bir kaç kez daha paylaştın gibime geliyor kimisi anında bırakıyor kimisi tiksinince herkezsin farklı gebeliğin ortasında tekrar başlayan da var yani dogruna kadar icende var Dr günlük 3 adet den ötesini yasaklıyor kişiye kalmış bu durum tamamen içtiginde birşey olmuyor diyen de var doğumdan sonra hastane köşelerinde sürünen de var vicdan ile alakalı bence 1 metre kare bir odada minicik bebeğine üfle dur camsız kapısız sence ne zaman birakmali ?