Mgdk Ben kız olursa İpek olmasını çok istiyodum ama erkek hiç düşünmemiştim. Eşimin içine Karan çok sindi sizce nasıl🥹
Mgdk tubimom yaa benim de hoşuma gitmişti ilk duyunca sonra annem ama kara var içinde diye aklıma girdi düşünmeye başladım sonra😂
tubimom Mgdk yiğit cesur demek ama anneniz eşim gibi konuşmuş 😀o da öyle dedi valla olan isimlerde herkesin taktiği ne bileyim ben mi bulamıyorum anlamadım Göktürk vardı hep aklımda soğudum
Zeynepogzvrl Oğlumun adı karan çok yakışıklı gerçekten karanların hepsi tatlı değilde direkt yakışıklı doğuyorlar galiba onun dışında çok hiperaktif yerinde durmaz