Busratye çok saçma seyler yasadım aslında doğumdan önce anlatsam çok uzun olucak kısaca bahsedim kendi drum amerikadaydı beni bi arkadasına emanet etmişti ilk gittiğimde 2cm açılmayla gitmişim 6 saatin sonnda 2,5 dedi ebe emanet ettiği dr geldi ilerlemiyo enfeksiyn riski var ameliyat dedi bian önce bitirip gitme derdinde gibiydi o gidince ebe baktı 4cm olmuş dedi biz amerikadaki dr aradık o ötekini aradı öteki geldi riskli falan dedi ebe arada kaldı ben çok stres oldum eşim sinirden delirdi en sonunda bebek iöin en risksiz olanını seçtik ama psikolojikmen ben çok kötü oldum şimdi olsa asla o drlara bırakmazdım ama o an bişey yapamadım korku var falan bide bana gelen dr özel geliyo falan düşünün hastaneye ilk gittiğimde bi dr muayne etmişti beni şimdiki aklım olsa ondan isterdim dığumu diğerleriyle hiç muhattap olmazdım napim vardır herşeyde bi hayır diyorum 🤷♀️