Kizlar bende huzursuz bacak sendromu var ve nerdeyse hamilligimin başında beri çok zorlandım bu konuda bu aralar daha kötü olmayabasladi önce sadece geceleri varken şimdi uzandigim da otuedugumda her zmn çekiyorum bu ağrıyı çok rahatsizlikveriyi artık bikma noktasindayim bı an evel dogurayim az kaldı ztn inslah rabim nasip ederse 7haftam kaldı ama ben artık dayanamıyorum lütfen bı önerisi olan varsa yazsın kalsiyum ilaçlarında fayda etmedi malsef