Kızlar ben çok mu abartıyorum çok kilo aldım çok şiştim psikolojim bozuldu resmen ve çokta iştahlı değilim çokta yemememe rağmen böyle oldun benim gibi olup doğumdan sonra veren oldu mu biraz moral olsun ve daha 22 haftalık hamileyim doğuma kadar ne olur Allah bilir tüp bebekle hamileyim herkes ondan diyo tüp bebekliler çok şişermiş falan normal doğuma engeller mi çok kilolu olup normal doğum yapan var mı bişeyler söyleyin lütfen..