Kızlar normalde 8 haftalık gebe gözüküyorum gerçi en son 3 gün önce sadece kese vardı ama geç döllenme olmuş olabilir dedi doktor 6 7 haftalık olduğunu düşündük ve bugun ilk kez leke geldi normal mi sizce düşük tehlikesi için ne kadar bi kanama lekesi olması gerekiyor benimkisi sanki artık reglim bitmiş duştan sonra sildiğimizde leke tarzı gelir ya öyleydi şuan çok korkuyorum ve psikolojik mi bilmiyorum ama çok hafif sanki sızım var ama anlayamıyorum şuan uzuntuden