Cansen Mrve12 normal benimki 36. Haftada o kilodaydı doktor iyi diyordu. Son haftalarda çok kilo alıyorlar benimki 10 günde 3 kiloyu geçti
ozlmm123 Mrve12 gayet güzel benim 32+5 ye 2 kilo idi doktor gayet iyi dedi çok takılmayın son haftalar da kilo alımı daha çok oluyor sağlıklı olsun doğduktan sonra kilo alır merak etmeyin
badekusunannesi Bende 33+3 deyim 10 gün önce 2 kiloydu yarın tekrar gideceğim bence güzel kilosu ortalama .
denizozulkerr Mrve12 bende 33de gitmiştim 2300dü bebeğimin kilosu şimdi 34+2 olduk 35de tekrar gideceğiz bakalım☺️
Gunes17 Mrve12 normal fakat kiloya takılma sağlıklı olsun yeter zayıf doğsa bile sonradan bol bol besleyerek kilo aldirirsin zaten
Zeysek Çok normal 36. Haftamda 2200dü benim 38deyiz şu an 3000 oldu bebek minyon sıkıntı yok diyor her seferinde doktorumuz. Eşim de 2500 doğmuş muhtemelen babaya çekmiş 😄
ZeynepAsel23 Ben tam 33+3 de gittim 2400 gr doktorum 1 hafta onden gidiyoruz dedi. 35. Tekrar kontrole çağırdı haftaya gidecem bakalım ne kadar olmuş bebeğim.