Arkadaşlar doğumdan sonra bu tikaniklik geçiyor mu geceleri uyuyamıyorum sırt üstü uyuyunca nefesim komple kesiliyo bilmeden ister istemez sırt üstü uyuyorum, afedersiniz horlama oluyor doktorum bazı hastalarda kalıyo geçmedi dedi biraz tırstım doğumdan sonra geçen oldu mu?? Burun spreyi falan verdiler burnumda yara yaptı doktor da alerji yapıyor kullanma dedi doğuma 73 gün var inşallah doğumdan sonra geçer. 🥲