Zynp-1 x_sena bende de olmuştu ama benimki yerleşme kanamasıymış doktora git mutlaka kesede kanama oluyo çoğunlukla ve doktorlar düşük tehlikesi diyor prosestan kullanacaksın
Ceren12 x_sena endişelenme canım hemen önce bir hekime gözük benimde başıma geldi şükür bir sıkıntı olmadı yerleşme kanaması dediklerinde olabilir içini ferah tut
x_sena Zynp-1 bişey demedi doğum hastanesine gittim zaten sadece ilaç verdi onu kullan pazartesi büyük ultrasona gel dedi
Nymphadora Bana şey demişti doktor yerleşme kanaması olunca daha kahverengi gibi oluyormuş kırmızı taze kansa sıkıntı oluyor. Progestan vermiştir doktor muhtemelen bol bol dinlen canım çok ayakta durmamaya çalış
Zynp-1 x_sena korkma canım çok sık oluyo bende çok korkmuştum Allahım izniyle sağlıkla kucağına alacaksın sadece dinlen ayağa çok kalkma bol su iç güzel beslen dua et