Fadimehizz 29+2 günlüğüz ayaklarım birden şişti terlik giyiyorum artık hep bir de ayaklarımın altı hep yanıyor gibi hissediyorum sizde de oluyor mu acaba?
Amineazra Fadimehizz tuzlu yiyince oluyormuş bi de uzun süre ayakta hareketsiz durunca. Doktoruma sormuştum bende hafif şişlik hissettiğim için
Yassmer Benim ayak altında yanma.feci şekilde oluyor çare arıyorum yana yana… Sızlama da çok oluyor ayaklarımda, buz aküsü alıyorum sürekli yanıma ama.bu seferde üşüyorum ve kasıklarım ağrıyor