Senay1410- Tetenoz yaptırdım kolum çok şişti kızardı ateş gibi yanıyor ve çok sert başına gelen oldu mu
mnli Senay1410- buz koy olursa demişti bana eve 1 tane de parol içebilirsiniz bende sorun olmamıştı ama
Churcill Senay1410- doktor bana ağrı, yanma olursa pamuğa bolca kolonya döküp üstüne bas demişti ama bende bi sorun olmadı. Deneyin isterseniz
Tugbayildiz21 Senay1410- bana hemşire çok ağrı olursa pamuğa kolonya dök masaj yap ovala orayı ağrıyı dağıt demişti bende ağrı yapmadı ama deneyebilirsiniz
Mona- Senay1410- ilk dozda ağrım olmadı bugün ikinci dozu yaptırdım sakat gibiyim kolumu oynatamıyorum