Ada0101 Ovulasyon testiyle gebelik öğrenen var mı ? Reglimin 3. Gecikmesi bugün hiçbir regl belirtim yok ovulasyon testim bu şekilde sizce ? 
Aykem Ada0101 ovülasyon testinde ikiside kıpkırmızı olunca genelde gebelik oluyor ama gebelik testi daha net
Papatyam17 Ada0101 ben de diğer gebeliğimde ovulasyon testiyle öğrenmistim ama kopkoyu çıkmıştı benimkisi 3 gün gecikme olmuş istersen gebelik testi yapabilirsin canım
Aslan10 Ada0101 reglime 7 gün kala test yaptım pozitif çıktı yapabilirsin comfort marka testle öğrendim
myangelson Ada0101 çıkabilir tabi ama geç dollenme vs olaylarını da hesaba katınca doktorlar genelde 1 hafta gecikmede yapın test diyorlar 🤷🏻♀️ ama normal zamanda yumurtlama olduysa çıkar ama
adatuna Ben reglime 7 gün varken early predictor ile öğrenmiştim sizin 3 gün geçmiş hemen test alıp yapabilirsiniz. Ovulasyon testi gebelik testi olmadığı için sonucu öğrenemezsinşz
ikranurkutay adatuna adetinize 7 gün varken ögrendiginizde hemn beta verdinizmi canım bende yarın vereyimmi yoksa biraz dahamı bekleyeyim kafam karıştı 🥴🤦🏼♀️
noble1 Beta belli bi seviyedeyse pike yakın çıkıyor ovulasyon testi ama sizin gebelik yeni oluşmuşsa silik de olabilir belirleyici değil. Erken gebelik testi alıp yapın beklemeyin derim :) inşallah güzel haberler☺️