Asli123s Kizlar 2 numara aldim 240 adet koydum depoya.simdi tekrar alsam 2 numara acaba buyurmu kucuk gelirmiş stok yapsam 2 numara 3 ve 6 kilo arasi diyor acaba kaç aylık olana kadar 2 numara kullanır
tubimom Asli123s şimdi şöyle kuzenimin bebeği erkek şu an iki aylık oldu dün bendeydi 2 numara pek kullanmadan üçe geçtim dedi. Bu arada bende stok yapıyorum birer paket aldım
femme Asli123s bu olay mantıklı değil her bez bebeğe uymuyor . Arkadaşım sleepy aldı ama bebeğe yara ve Pişik yaptık morfix aldi duzeldi
Benanneoluyorum Asli123s Bence çok fazla alma en iyi bezler bile her bebeğe yaramıyor canım 2paket yeterli denemek için işe yararsa gene alırsın ben öyle yapacağım🤗
Asli123s tubimom evet bende o yüzden 3 numara mı alsam diye düşündüm 240 tane var 2 numara belki yeterli olur
tubimom Asli123s ben Molfix alıyorum çiçek sepetinden 2 numara aldım. Birer paket sanki daha mantıklı yetmezse alınır ama çok gelirse elde kalır bir numara 5 kiloya kadar zaten ama erkek bebeklerde numara daha çabuk büyüyor sanırım kızımda öyle değildi
herkesherseyicokbiliyorzaten Bence burda her bezi stoklama diyenleri dikkate almalısın. Hangi bezi stokluyorsun?
Liliales Asli123s valla bebekten bebeğe değişiyor diyorlar ben hiç stoklamadım 1 aylık ihtiyacı kadar aldım yeni doğum yapmış arkadaşıma sorarak ondan sonrası bebeğin gelişimine göre alırım dedim