1prensesannesi_ Merhaba hanımlar 6 aylık hamileyim ve sürekli idrarda yanma ve enfeksiyon çıkıyor ağrısı kasıklarımda ve böbreklerime vuruyor ne önerirsiniz gerçekten çok kötüyüm acil yardım…😥
tlhmrv 1prensesannesi_ ilaçlarını kullan tabi ama ona ek olarak lavaboya bı şişe içine şikeli su yap onunla tahretlen ve iç çamaşırini yikadikdan sonra ütüle faydası oluyor
ipekcim 1prensesannesi_ nioli uçucu yağ öneririm. Bende kullanıyorum çok çok iyi ve çoğu doktor öneriyor . Bitkisel ve temiz içerikli
denizozulkerr 1prensesannesi_ bende de var antibiyotik kullanıyorum ayrıca kızılcık suyu idraryolu enfeksiyonuna iyi geliyor internetten doğal katkı maddesiz olanlardan alabilirsin suyuna da maydonoz at
1prensesannesi_ denizozulkerr maydanoz çocuğu dusurturuyormus o yüzden kullanmadım hiç herkes yemeni söyledi ama ben riske atmadım sizde bir sorun olmadı mi
denizozulkerr 1prensesannesi_ çok fazla kullanmadım bir iki kere sürahi içine birkaç dal atmıştım açıkcası düşükle ilgili bilgim yoktu kimsenin vebalini almak istemem ☺️ Kızılcık suyu faydalıymış ama