mariapuder merhaba herkese 15+5 haftalık hamileyim hamilelğimin başından beri cok sancım olmadı hatta hic diyebilirim ama bugün bikac saat once sağ tarafımda bi sancı başladı ama sanki yanıyo gibi bi sancı, yaşayan var mı acile gitmeli miyim sizce