Dilekkkk yaa evett ben de bi ara saçmalama falan diyodum kendime ama bazen o ses geliyo aşırı kibar ve nazik bir ses 🤣 bayılıyorum resmen 😍 hani biz bazen kollarımızı ayaklarımı hareket ettirdiğimizde gelir ya işte o da onların hareketlerinden gelen ses ❤️ Kurban olurum çıtını yediğim benimm 🙏🏻 Zaten bir o çıt sesi bir de hıçkırığı öldürüyo beniii 💞💞 Tabi tekmeler özellikle şu an 37 haftalığız resmen ayaklarını topuğunu çıkarması karnımdan bariz seçebilmem çok bambaşka bir duygu maşallah süphanallah ❤️❤️😍😍