Myt123 Kızın bezinden rahatsız olmadımı hiç canım ,Bu biraz çoçuğun istemesinede bağlı benim kızım hiç sevemiyordu bezi 6 aylık olduğunda hep ağlardı adana sıcakta 8 9 aylık olunca elinle çıkartmaya çalışırdı Ben anladım istemiyor sık sık altını açık bırakır Tuvalete otuturur gibi elimle tutardım 6 aydan sonra tabi yazlıktada kaldığımız için benim için daha kolay oldu 1 yaşına gelince önce gündüzü bağlamadım klozet kapağı aldım yumuşak olanından Çişimiz tuvallette şarkısınıda dinletirdim sürekli Ve ben tuvalete otururken beni izlemesine musade ederdim 1,5 yaşındada geceyi bıraktırdım bezinde öylelikle bırakmış oldu ama kızım sevmiyordu nefret ediyordu bezden zaten