Kızlar doğumdan sonra çok fazla terleme oldu halada tam geçmedi yani 46 gün oldu doğum olalı sezeryan. Birde terim kokmaya başladı doğumdan önce böyle bir sorun yoktu acaba geçici bi durum mu değilse napmam lazım sürekli parfüm deodorant kullanamam çocuk emziriyorum kucağımda taşıyorum felan kokudan etkilensin istemem valla kendimden tiksindim yani umarım geçicidir değilse napcam bilmiyorum başına gelen var mı ne gibi çözümler buldunuz