Sewo bende 7-11 inçi haftalar arası hep öyleydim baya karnım davul gibi oluyordu gaz ağrısı zaten beterdi. Ama mesela süt, mandalina vs gaz yapan şeyleri ona göre limitli tükettim şu an 14+2yiz nadir oluyor böyle gün içinde yemeklerde ağır yersem sadece