mahperii 11+0 dan selamm👋🏻 Bugün 2li taramaya girdik bebişle🐣 Doktorum tahminde bulunmak istedi ama kesin ve net olsun parti yapacağız diye haftaya sonuç için geldiğimde öğrenelim dedimm. Eee sizlerin tahminlerini alayımm🤍
Sedaylkya  https://share.icloud.com/photos/0dahpgfpSTC1n7gCCRU5ozGCw Banada bakar mısınızzzzz