Ao526- anneoluyoruuumm16 Dip balığı olmadığı için yiyebilirsin sorun yok 👋🏻 Afiyet bebişe vitamin olsun
VussVuss anneoluyoruuumm16 yenmez mi ya 🤤 bana doktorum ozellikle kucuk balik ye buyukleri civa ve atik madde bakimindan gebelere zararli demisti haftada 2 ye diyordu.
Matmazelbebi anneoluyoruuumm16 Haftada iki kere küçük taze balık ye dedi doktorum bana Sizede şifa olsun 🤗❤️
Minigininannesi anneoluyoruuumm16 hayır hiç bir zararı yok kızımda o kadar çok yedim ki anlatamam. Afiyetle yiyin besleyici bir balık