esrabalkan1 Bugün dahiliyeye gittim beni gastroenterolojiye yönlendirdi saframda taş çıktı ve enzimlerim yüksek çıktı beni perinatoloji bölümünden yatışımı yaptılar daha 35+5 deyim bu durum başına gelen var mı
Naz0606 esrabalkan1 Mutlaka git canım doktor sana büyük ihtimalle ursactiv diye bir ilaç vericek değerlerini düşürmek için. umarım olmaz ama erken doğum olabilir senin canım çünkü benimde öyle oldu