Cey53 38 haftalık gebeyim, bugün kontrolüm vardı.. tık yok geleceği yok sanki 🥴 36 37 haftalıkla uyumlu dedi doktor ama suyunda solunumunda falan sorun yok.. önerisi olan hamişler var mı acaba şöyle yaparsan doğum hızlanır vs. Normal doğum istiyorum 🤲🙏
THale Cey53 hızlanmıyor bacım , ne zaman isterse o zaman geliyor o bebiş🥹 ben neler yapmadım ahududu yaprağı çayı , adaçayı , pilates , square , yürüyüş , merdiven … 39+6da doğurdum 😅
Tagule Cey53 Göĝüs uçlarini süt sagarmis gibi sıkabilirsin 😉Ben ilk hamileligimde sütüm var mi diye merak ederdim sıkardim 38.haftada dogum yaptim.Sonradan doktorum soyledi dogumu tetikliyor diye 😄
THale Cey53 inşallah 🙏🏻 Umarım bi avazda su gibi doğurur sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 💕
antk_05 Bende 38+4 üm normal doğumu bekliyorum sancı açılma falan yok dedikleri gibi sıcak duşta göğüse masaj yaptım iki kere ama daha belirti yok 🥺