Merhaba, 26 mart adet başlamgıç tarihim, bugünün tarihine göre 6 hafta 5 günlük hamileyim. 6+ 2 deyken doktora gittim sadece kese gözüktü 10 gün sonra gel dedi bebeğin hemüz gözükmemesi normalmii lütfen herkes cevaplasın endişelendim 🥹 ve aklıma sürekli takılıyor herkes diyor erken daha küçük o yüzden diye ama ikna olamıyorum bir türlü nedense strese giriyorum🙄