Selam tecrübeli gebişler şuan 25 haftalığım temmuzun 22 sinde kaynımın düğünü var amasyada o zaman da ben 36 haftalarımda falan oluyorum tabiki gitmeyi istiyorum doktorum iyi olursan gönderirim dedi amasyada burada. 5 saat civari o haftalarda yolculuk yapan varmı ya doğurursam korkusu var bende tecrübesi olan yazabilirmi