Zeynepsari1 Pazartesi günü suni sancıyla doğurucam eğer oğluşum gelmezse ama iki gündür adet ağrısını çekiyorum normal mi sizce karnımın altı patlicak gibi son günler adet olsamda ağrısı geçer dersimiz ya aynı öyle ağrı. Yaşayan var mı yoksa doğum belirtisi mi
Eluf Zeynepsari1 39.6 oldum binada p.tesi gel dedi açılmam olmuyor ilk bebegmde 39 da suni le oldu pakalm p.tesi nasıl Bi karar vercek Dr. Sizn ilk bebekmi
Zeynepsari1 Eluf evet ilk 🥺 bende suni alacam bu gidişle her şeyi denedim çünkü tecrübeleriniz neler çok zor oluyor mu