Centaurette
Ben ilk doğum sonrası da kullandım şimdi de kullanırım çünkü unuttuğum gün bile etkisini hissediyorum. Doğum sonrası yorgunlukla uykusuzlukla büyük ihtimal nöbetlerim artar ilaç olmasa. Bende bi yan etki olmadı şükür ama tabi herkese her ilaç aynı etkiyi göstermiyordur. Doktorunuz sizin için en uygununu önerir diye düşünüyorum. Sürekli takibinizi yapan doktorsa deneyin bence ama farklı görüşler almakta da her zaman fayda vardır tabi. Emzirirken kullanılmaz yazdığını bilmiyordum açıkcası doktorum uzun zamandır aynı olduğu için sorgulamamıştım. Bi sıkıntı çıkmaz bizimde umarım🤷🏻♀️